Oh, I fell in love. Tahdon oman Mr. Darcyn. Ei luoja. Mistä tuollaisia miehiä löytää? He's just perfect! Puolitoista tuntia laatuviihdettä sai aikaan syvää huokailua, tyynyn puremista, hysteeristä hihitystä, "äwwäwäw!"-huudahduksia ja onnistuin syömään jopa puolet tuosta suklaalevystäkin. Voisin ehkä hieman lisää kiduttaa itseäni ja katsoa tuon toisenkin Bridget Jonesin tässä samaan menoon.

Feral etsii nyt miestä, joka on

- ystävällinen ja kiltti. Ei liian, mutta sopivasti.
- kohtelias ja hyväkäytöksinen, toiset huomioon ottava. Erityisesti minut! Mutta ei liikaa, ei siinä vieressä ihan koko ajan tarvitse nysvätä. Tahdon silti, että koko maailma näkee, että hän välittää juuri minusta!
- romanttinen. Kyllä, rakastan kynttiläillallisia ja kukkia mutta pyhässä yksinkertaisuudessaan myös söpöjä tekstiviestejä tyyliin: "halusin vain tarkistaa, että olet vielä olemassa", kuten eräs suloinen tapaus minulle kerran sanoi.
- huumorintajuinen. Rakastan nauramista ja minä tarvitsen miehen, joka saa minut nauramaan. Ja itse harrastan toki myös niinkin ihanaa huumorinlajia kuin sarkasmi. Jos sitä ei ymmärrä, niin ei ymmärrä minuakaan.
- ymmärtäväinen, yleensäkin. Minä olen nainen, minä muutan mieltäni viiden minuutin välein. Vähintään. Ja silloin kun minä haluan suklaata, minun on sitä myös saatava!
- rento. Elämästä ei saa stressata liikaa. Jotkin asiat pitää toki osata ottaa vakavasti, mutta minä olen viime aikoina oppinut elämään stressaamatta jokaisesta mahdollisesta asiasta ja miehen on oltava samanlainen.
- flirttaileva. Pilkettä silmäkulmaan ja pientä tuhmaa läppää aina silloin tällöin. Piristävää, uskokaa tai älkää!
- villi ja kiihkeä. Sekä elämässä yleensä, että myös makuuhuoneen puolella. ;)
- mies. Ihan oikeasti mies! Herkkä saa olla, mutta en tahdo koko ajan olla lohduttamassa ja niistämässä hänen nenäänsä.

Kyllähän näitä "kriteerejä" löytyisi vaikka kuinka, mutta nyt taas ei tule varmaan edes sadasosa niistä mieleen. Mikäli joku mies siis huomaa olevansa lähellekään tuollainen, sekä omaa myös suhtkoht komean ulkokuoren: ota yhteyttä! Nyt! Heti!


"Wait a minute... Nice boys don't kiss like that."
"Oh yes they fucking do."

Aaaah sulan!

// Pieni lisäys: Tahdon miehen, joka pitää puremisesta! Ei kovaa, mutta sillai söpösti ja kivasti. Tai no välillä kovaa, mutta kuitenkin. Kyllä te ymmärrätte. Sillä minä puren. Minä rakastan puremista. Ja näykkimistä. Minun täytyy saada purra! Ja minua pitää suukotella kaulasta ja niskasta!

Kiitos.