"Doesn't mean I have a heart of stone"

Jos hyvin käy, lähden viikonloppuna metsän keskelle nollaamaan ajatuksiani superhauskassa seurassa. Saisin taas olla seurueen ainut nainen, kyllä kiitos! Tämä jätkäporukka on kyllä jotain niin parasta seuraa ja jos heidän kanssaan ei naura niin ei sitten kenenkään. Toivon tosiaan, että nämä suunnitelmat toteutuvat. Tekisi niin hyvää päästä hetkeksi pois täältä. Mukaan hyvää ruokaa ja sopivasti alkoholia ja ilta olisi perfect. Ilmeisesti perjantaina selviää, että tuleeko reissua vai ei.

Taas minun niskaani yritetään kaataa muiden murheita. Tuntuu todella pahalta, kun energiat riittää juuri ja juuri omien asioiden käsittelemiseen ja sitten pitäisi vielä ajatella jonkun muun asioita. Tiedän, että minun pitäisi tukea ja kuunnella, mutta en minä pysty siihen juuri nyt. Ja sitten minä ahdistun siitä, kun ystävilläni on paha olla, mutta minä en vaan osaa enkä kykene auttamaan.

En jaksa stressata mistään turhasta. Tahdon vain unohtaa kaiken ja elää ilman huolia ja murheita. Ja tuleva viikonloppu olisi juuri sellaista ajanvietettä, mitä nyt kaipaan.