"It's a bad night to be alone
But that's the way it goes"

Hienoa Feral, erehdyit taas ajattelemaan!

Päädyin jostain kummallisesta syystä taas miettimään niitä ihania hetkiä, jolloin olen ollut onnellinen. Miten niihin aina onnistuukaan liittymään joku mies. Ei sillä, etteikö minulla olisi onnellisia hetkiä myös naispuolisten kavereideni kanssa, mutta... Taidan olla taas hieman hellyydenkipeä.

En voi olla ajattelematta, mikä minussa mahtaa olla vikana. Tai no, tiedän kyllä montakin syytä, mutta en vaan halua päässäni niitä hyväksyä. Tahtoisin uskoa, että kaikilla miehillä on vain joku pahemman laatuinen aivovamma ja minä itse olen neiti Täydellisyys. Hah! Kaikkea muuta.

Lisäksi OpenOffice ei tahdo latautua koneelleni. Kouluhommiahan minulla ei ole tehtävänä, ehei. Ei ole taas minun päiväni tämä.

Ja pitäisi värjätä hiukset. Jaksaisinkohan tänään vai siirtäisinkö tämän homman huomiselle... Toisaalta, perjantaina ei ole koulua eli huomenna voi valvoa pitkään. Jooh, huomenna pääsen taas leikkimään violetinpunaisella värillä!


Ps. Tahdon uuden puhelimen. Rakastuin eilen Nokian 2680 Slideen. Mutta! Lueskelinpa sitten noita arvosteluja ja se onkin jotain ihan kakkaa. Ei ole muistikorttipaikkaa ja takakannen kanssa on ollut monella ongelmia ja semmoista pientä. Jatkan siis täydellisen puhelimen etsintöjä. Eihän tuo nykyinen ole kuin puoli vuotta vanha, mutta silti... Minä haluan jotain piristystä elämääni ja uusi puhelin jos jokin on sellaista sopivan mukavaa! ^__^