"Your new beginning was a perfect ending
But I keep feeling we've already been here before"

Hyvinkin jännä fiilis jälleen kerran. Mahtaa olla alkoholilla ehkä hieman osuutta asiaan. Tuntuu taas kovin lohduttomalta. Ja turhalta. Ja ahdistavalta.

Muut pitävät hauskaa ja minä istun yksin kotona. Odotan viestiä, puhelinsoittoa, ihan mitä vain. En voi uskoa olevani näin heikko. Heti kun elämääni tulee joku uusi ihminen, jään siihen kiinni ihan täysin. Odotan, odotan ja odotan. Onpa ihanaa olla läheisyysriippuvainen. Huomioikaa minua, välittäkää. huolehtikaa.

Kyllä minä ymmärrän, jos tämä on sinulle liikaa. Tiedät, että sinun tarvitsee vain sanoa ettet jaksa tällaista ja minä jätän sinut rauhaan. Käske minun rauhoittua, kerro minulle suoraan. En minä kaipaa mitään sen vakavampaa, tiedät sen. Tahdon vain leikkiä jonkun halinallea. Edes hetken.

Jostain syystä tunnen taas olevani kovin yksin.

"Tell me with so many out there why I always turn to you
Your goodbyes tear me down every time
And it's so easy to see that the blame is on me"