Tekisi mieli häiritä häntä taas. Häiritsin eilenkin. Hänellä oli kuulemma töitä, eikä siksi ehtinyt nähdä. Meidän välillä on kuitenkin kaikki kunnossa, näin hän sanoi. Kai minun on uskottava. Alan vaan epäillä itseäni. Tahtoisin niin kovasti päästä taas hänen viereensä nukkumaan. Edes ihan pieneksi hetkeksi. Joko tänään?

"Minä olin solmu, jonka sinä avasit
Istuit pimeässä niin kauan, niin kauan,
että nukahdin
Tulit uneeni
Jäit kiinni kylkeeni"

Olisipa muuten mukavaa voittaa lotossa. Tai saada tuosta joulukalenteriarvasta joku muhkea voitto. Tällä hetkellä puuttuu kaksi lahjaa, että saisin 500 euroa. Toinen vielä mukavampi vaihtoehto olisi tuhat euroa, tosin siitä puuttuu vielä neljä. Tulisin kovin iloiseksi, jos jostain ilmestyisi nyt tililleni mukava summa ja saisin ostettua ruokaa. Makaronit ja puuro ei enää oikein maistu. Tosin hyvähän se on näin joulun alla paastota. Eihän tässä ole kuin reilu viikko enää ja kerään kadonneet grammat taas takaisin. Ja todennäköisesti saan muutaman lisäkilonkin. Yeah! Lisäksi pitäisi ostaa vielä joululahjatkin. Ja huomenna bussikorttikin menee vanhaksi, enkä pääse enää torstain jälkeen liikkumaan kotoani mihinkään, ellei joku tule minua hakemaan. Hurjan mukavaa.

Pitäisi siirtää lisää musiikkia puhelimeen. Ja poistaa vanhoja biisejä. Ja meikata. Ja siivota. Ja tehdä koulutehtäviä. Tyydyn juomaan teetä ja katsomaan True Bloodin toista tuotantokautta, koska en jaksa vielä liikkua, eikä minulla ole mihinkään kiire. Ei tänään. Eikä kai huomennakaan.