"Ai. Nyt sattuu." Osuvaan paikkaan tuli tuo Aspirin-mainos.

Tein jännän havainnon äsken. Fantti on käynyt Galleria-profiilissani poistamassa omat kommenttinsa. Anteeksi mitä? Mitä pahaa minä tällä kertaa olen tehnyt? Poista nyt saman tien Facebookista ja Messengeristäkin. Saatana.

Alkaa taas hajottaa aika pahasti. En oikein tiedä, että miten päin olisin. Tekisi mieli tehdä jotain oikein radikaalia. Jotain, mistä kaikki huomaisivat, ettei taas ihan ole asiat hyvin. Koittakaa ihmiset ymmärtää, etten minä kestä ihan kaikkea, vaikka te ehkä niin luulettekin. Ja se, että puhun joillekin pahasta olostani aika avoimestikin ei tarkoita sitä, että se olisi joku pikku juttu ja pelkkää huomion hakemista. Ymmärrän, että se ehkä vaikuttaa siltä, mutta tämä on minun tapani yrittää selvitä. Eikä siitä ole edes mitään hyötyä.

En taas taida jaksaa. Ihan pienet vastoinkäymisetkin vaikuttaa jo ylitsepääsemättömän vaikeilta.

Pitäisikö minun... Ei, ei pitäisi. Haluaisin, mutta en saisi. Kukaan ei saisi, mutta silti monet tekevät niin. Helpottaako se? Pitäisikö minun kokeilla? Auttaisiko se minut unohtamaan ja ajattelemaan jotain aivan muuta? En minä välttämättä haluaisi, mutta... Ei. En tee sitä. Ainakaan tänä iltana.

 

 

Apua...