Vääriä miehiä. Liikaa vääriä miehiä. Mitä ihmettä on oikein tapahtunut? Ovatko ihmiset vaan muuttuneet epätoivoisiksi vai olenko minä muuttunut tietämättäni jotenkin? Ilmeisesti kelpaisin nyt monellekin, mutta kun... Miksi he eivät voi olla sellaisia, jotka sopisivat minulle?

Mitä tuollaisessa tilanteessa pitäisi sanoa? Taisi olla ensimmäinen kerta, kun minua ihan oikeasti pyydetään treffeille. Ja minä yritän kierrellä ja kaarrella ja sanoa, etten ole nyt siinä kunnossa, että pystyisin mihinkään kenenkään kanssa. En vaan osaa sanoa suoraan, että "hei dude, sinä et ole tarpeeksi kiinnostava". Ja siinä vaiheessa kun saat lopulta sanottua, ettei kiinnosta, tulee vaivautunut hiljaisuus ja pitäisi keksiä jotain fiksua sanottavaa. Taas joutuu miettimään, vaikuttaako tämä jotenkin tulevaisuuteen ja siihen kaveriporukkaan, missä olen nyt heilunut. "Voisin tulla käymään, ketä siellä on?" "No tässä on Feral ja..." "Ai, no mut mulla tulikin mieleen, että pitäis käydä ruokkimassa naapurin hamsteri. Sori, en mä taidakaan tänään tulla." Jaa. Ei väkisin.

Nyt taidan taas ymmärtää, miltä Leijonasta ja niistä muista miehistä tuntui, kun he joutuivat sanomaan minulle "ei". Kun ei vaan iske, niin ei iske. There's nothing you can do about it.