Siis mitämitä?!

Feral sanoo:
mulla on kyllä edelleen aika härö olo

Feral sanoo:
ja ihan just siks kun sä puhut mulle o_O

Fantti sanoo:
:S

Fantti sanoo:
en sit puhu nii! :D

Feral sanoo:
no en mä sillä sanonu. oon vaan kovin yllättyny.

Feral sanoo:
oon koko illan pohtinu sun motiiveja tähän o_O

Feral sanoo:
oon vissiin taas vähän vainoharhanen tai jotain

Fantti sanoo:
ilmeisesti

Fantti sanoo:
hirveet motiivit :D

Feral sanoo:
no kun mä taas ajattelen ihan liikaa

Fantti sanoo:
vissii juu :D

Feral sanoo:
mä en vaan voi taas olla miettimättä että mikähän sulle nyt taas yhtäkkiä tuli kun sä aloit puhua o_O

Fantti sanoo:
koetan tulla toimeen

Fantti sanoo:
ei siinä sen kummempaa

Feral sanoo:
hmmh. jännää.

Fantti sanoo:
o

Yrität tulla toimeen?! Jaahas. Joopa joo. Ihan yhtäkkiä vaan päätit alkaa taas kaveerata kanssani? Mitämitämitä?! Kysynpähän vaan. Olenko ihan oikeasti vaan vainoharhainen, kun epäilen, että hänellä on nyt joku juoni tässä takana? Hyvä on, todennäköisesti olen. Mutta silti. Ihan tuosta noin naps vaan hän alkaa vaan puhua ihan kuin mitään ei olisi koskaan tapahtunutkaan! Ei tämä nyt ole yhtään reilua. Ja taas ajattelen ihan liikaa.

Ottakaa nämä ajatukset pois!