"Can it be easier?
Can I just change my life?
'Cause it just seems to go bad everytime
Will I be mending?
Another one ending once again"

Voiko otsikosta sekä lyriikoista jo jotain päätellä? Kyllä. Tällä hetkellä en taas oikein tiedä, mitä pitäisi ajatella. En ymmärrä, miksi piti taas käydä näin. Ensin olen maailman onnellisin ja seuraavaksi taivas tuntuu putoavan niskaan. Aluksi kaikki on hyvin ja seuraavaksi naps! Jokin menee pieleen ja on jälleen aika aloittaa alusta.

Mitä tein jälleen väärin? Näytinkö tunteitani liikaa? Could be. "En minä tiedä, mitä haluan. Tässä on tullu liian paljon liian nopeesti." Aivan. Ei sitten käynyt mielessä, että olisit kenties voinut sanoa, että jarrutellaanpa vähän? Et tullut ajatelleeksi, että tekosi saattaisi satuttaa aika helvetin paljon? Näin nätisti sanottuna.

Taisin sanoa sen seitsemänsataa kertaa, että pelkään jälleen satuttavani itseni. Ja mitä sinä teit? Toistelit olevasi tosissani, etkä todellakaan leiki tunteillani. Tässä se taas nähtiin. Kannattiko luottaa? Joko sekaannun aina vääriin miehiin tai sitten minussa itsessäni on jotain pahasti vialla. Tämän jälkeen tuo luottaminen tulee olemaan vielä entistä vaikeampaa. Ihan niin kuin se ei tähän mennessä jo olisi ollut tarpeeksi hankalaa.

Parastahan tässä on se, että kuulin kaveriltani, ettei tämä niin kutsuttu mies halua seurustella. Ensin toistellaan minulle, että ei oikein tiedetä mitä haluaa ja mitä tekisi. Pienen inttämisen jälkeen hän saa lopulta avattua suunsa ja sanottua asiansa. "Tuon mä jo tiesinkin. On se kiva kun kaikki muut kuulee asiasta ennen mua." "Ai. Aha." Argh! Et sitten parempaa keksinyt!

Olen koko illan miettinyt, pitäisikö minun heittää hänen tavaransa parvekkeelta alas. Olen aina halunnut tehdä niin. Aina. Ei tuossa olisi kuin muutama vaatekappale, uusin Nemi ja tuoksupullo. Nopeasti ne tavarat tuolta pihalta kuitenkin katoaisi, tämä kun sattuu olemaan aika mukavaa seutua. Itse asiassa sain häneltä luvankin tähän, mutta en taida olla niin lapsellinen. On minulla sentään hippunen ylpeyttä vielä jäljellä. Tulkoot hakemaan omaisuutensa sitten, kun hänestä siltä tuntuu.

Huomenna aion olla taas "erittäin aktiivinen" opiskelija ja lintsaan pari ensimmäistä tuntia. Ei ole kovin liikunnallinen olo nyt ja aamu alkaisi tosiaan jalkapallolla. No thanks. Mutta huomenna aloitan elämäni uudelleen. Jälleen kerran. Ja tällä kertaa en aio toistaa samoja virheitä, kuin tähän mennessä. Toistaiseksi aion keskittyä vain itseeni. En tahdo ketään sotkemaan elämääni enää tämän enempää.

Ainakaan hetkeen.

Feral kiittää ja kuittaa. Tämän illan avautuminen oli nyt tässä. Seuraavaksi suuntaan peiton alle. Yritän olla vittuuntumatta tämän enempää ja saada unta Fantin tuoksuisissa lakanoissa. Wish me luck!