Takana on jälleen yksi pitkä puhelu Ensimmäisen kanssa. Täytyy huomenna soittaa isoäidilleni ja kysyä, mahtaisiko hän olla töissä tänä viikonloppuna. Saattaisin nimittäin haluta lähteä hieman reissaamaan. Mutta en taida nyt sanoa suunnitelmistani tämän enempää. Eiköhän ne selviä sitten myöhemmin, mikäli jotain tapahtuu. ;>

Kovasti olen yrittänyt miettiä, mitä sanon huomenna opettajalleni. Nyt tuntuu taas siltä, että kaikki on hyvin. En sitten tiedä onko oikeasti vai mikä mahtaa olla ongelmana, mutta toistaiseksi fiilikset on oikein hyvät. Ahdistaa se, että tästä kaikesta tuli niin iso numero. Lapsena väitin äidilleni, että korvani on kipeä ja minulla on varmaan korvatulehdus, koska kaverillanikin oli. Menimme lääkäriin ja kiva setä sanoi, ettei minua vaivaa yhtään mikään. Onko nyt kyseessä samanlainen tilanne? En tahdo olla niin säälittävä. Täytyy ehkä vain puhua opettajani kanssa ja kertoa hänelle rehellisesti kaikki. Voihan se olla, että nyt onkin vain se hyvä jakso menossa ja kohta alkaa mennä taas kehnommin.

Olin muuten tänään kovinkin fiksu ja pistin rahaa menemään vajaa 200 euroa. Tilasin itselleni uuden puhelimen. Vanhassa ei ole oikeastaan mitään vikaa, ihan toimiva se on, mutta olen kyllästynyt siihen. Halusin uuden ja päätin sitten antaa mennä ja tyhjensin nätisti tiliäni. Ei se mitään. Kerrankos sitä vaan eletään. ^^