"Mut mussa ei oo mitään
Mussa ei oo mitään uutta
Oon vielä samanlainen
Sama mieli
Sama sydän
Sama nainen"

Ja sama päätös. Olisi kivaa tietää, monesko kerta tämä minun pienen elämäni aikana on, kun päätän tämän. Mutta nyt tosiaan olen tullut siihen tulokseen, että minä en enää etsimällä etsi miestä itselleni. En kyllä ole tehnyt sitä tähänkään mennessä, mutta enää en aio tarkastella jokaista vastaantulevaa miespuolista tapausta kuin mahdollista tulevaa sulhasta. Ehei. En aio enää odottaa, enkä ajatellakaan koko asiaa. Se tulee sitten kun sen aika on. Osaan minä olla yksinkin.

Mitenkäs se sanonta menikään... "Nainen ilman miestä on kuin kala ilman polkupyörää"? So true! Mihin me miehiä tarvitsemme? "Laita mies asialle, tee itse perässä" pitää harmillisen hyvin paikkansa. Ei heistä ole mitään hyötyä, joten voin aivan hyvin istua iltani yksinkin. Tai vaihtoehtoisesti ystävieni kanssa. Enkä stressaa enää mistään miesongelmista. Tämä drama queen ottaa nyt hieman taukoa draamailusta ja antaa muiden stressata.

Ei ihmissuhteita, ei huolia!

Np. Scandinavian Music Group - Opin valehtelemaan

"Käytössäni on paljon aikaa
Se riittää vain mulle"