En osaa lopettaa hymyilemistä. Olen hymyillyt koko eilisen päivän, samoin tämänkin. Toki välillä on tullut vastaan jotain pieniä hetkiä, jolloin fiilikset ovat hieman laskeneet, mutta suurimmaksi osaksi olen ollut vain aivan järjettömän onnellinen.

Olin eilen keskustassa siellä samassa nuorisokahvilassa missä nykyään hengailen lähes aina. Tällä kertaa viihdyin siellä kyllä vain siksi, että toivoin hänen tulevan sinne. Ja niin hän tulikin. Olin juonut pari kupillista kahvia ja olin ihan hysteerinen, hyvällä tavalla onneksi. Kai. Hänellä oli syntymäpäivä ja hän ehdotti, että lähtisin hänen kanssaan jonnekin juomaan parit. Ilmeisesti hänen ystäviensä oli myös tarkoitus tulla mukaan ja siksi epäröinkin hieman. Sovimme kuitenkin, että hän ilmoittelee itsestään myöhemmin, mikäli jotain suunnitelmia tulee eteen.

Odotin häntä kolme tuntia. (Ja nyt huokaan syvään ja totean olevani kovin säälittävä. No, sellaista sattuu.) Nuorisokahvila oli menossa kiinni ja päätin käydä vielä nopeasti Facebookissa. Siellä hän laittoi minulle viestiä ja kysyi, tahdonko vielä lähteä hänen kanssaan jonnekin. Pari viestiä vaihdettuamme puhelimeni soi. Tunnistin hänen numeronsa (minähän en ole Facebook-stalkkeri...) ja vastasin. Eikä mennyt pitkään, kun hän jo saapui nuorisokahvilalle ja lähdettiin istumaan läheiseen baariin. Hänen kavereitaan ei tosin ollut mukana, he olivat kuulemma peruneet, koska oli maanantai ja seuraavana päivänä kaikilla oli töitä tai vastaavaa. Enpähän valita, kyllä minä hänen kanssaan viihdyin yksinkin. :')

Juotiin baarissa yhdet ja siirryttiin kaupan kautta hänen luokseen. Katsottiin pari leffaa ja minun olisi pitänyt lähteä viimeisellä bussilla kotiin. Hän pyysi minua jäämään ja hetken harkittuani tosiaan jäin sinne. Juttelimme monta tuntia ja kävimme vielä juuri ennen valomerkkiä ja sulkemisaikaa lähibaarissa juomassa yhdet.

Sain asiat päässäni järjestykseen. Ja tosiaan olen kovin optimistinen tämän jutun suhteen. Tiedän, että häntä kiinnostaa. Hän itse sanoi niin. Hän vain haluaa edetä rauhassa ja se on ihan positiivista. Ehkä hän saa rauhoitettua minutkin. Myöhemmin illalla hän tunnusti, että tuli nuorisokahvilaan vain siksi, koska halusi nähdä minut. Ja numeroni hän oli hankkinut numerotiedustelusta. Koko illan ja tämän päivänkin hän oli niin huomaavainen ja ymmärtäväinen. Niin erilainen kuin muut. Mutta tällä kertaa aion tosiaan edetä rauhassa ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Minun on hyvä olla. Minä olen onnellinen. Ja lääkärinkin mukaan olen ihan kunnossa. Lieviä univaikeuksia on ja niihin sain jotain pientä lääkitystä, mutta ei sen kummempaa ainakaan tällä hetkellä. Hyvä niin.

Suuresti rakastamaani leffaa lainaten: "He's just not that into you!" ^__^